Isnin, 13 Februari 2017

~ Ambil VIVIX Jadi CERGAS! Terus Nak ORDER LAGI!! ~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Bulan lepas adalah Promosi Vivix.. Jadi, bagi yang biasa makan tu memang akan beli lebih untuk stok.. Tak kurang juga yang baru pertama kali nak cuba.. Waktu promo yang harga jauh lebih murah ni pasti waktu yang ditunggu-tunggu..

Semalam saya terima wassup dari customer.. Bertanya tentang harga promo Vivix.. Alahai.. sayangnya promosi dah berakhir.. Alang2 dia dah wassup tu, saya tanya sekali perkembangan ibunya yang baru mencuba ambil Vivix ni.. Masa promo tu dia ada beli..

Katanya, ibunya suka makan Vivix tu.. Sebab jadi semakin cergas.. Tu yang dia tanya harga promo tu.. Sebab nak beli lagi.. Wahhhh.. teruja saya dengar.. 


Salah satu kepuasan apabila saya buat bisnes Shaklee ni adalah bila dapat feedback positif dari customer.. memang teruja sangat.. lebih teruja berbanding dapat order tau!.. Hihihi..


Ok, memandangkan promo dah habis, saya tak dapat bantulah kan untuk dapat harga promo lagi.. Tapi, satu je saya boleh bagi cadangan.. Daftar menjadi ahli.. Sebab apa?? Sebab kalau jadi ahli, boleh dapat bonus tunai bila cukup point tu.. 


Alaaa.. sikit je bonus tu.. Ehh.. Nanti dulu.. tu baru beli 2 botol.. Kalau beli 6 botol, Bonus boleh dapat sehingga RM250+- tau!! Haaa.. banyak tak??


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

1 ulasan:

  1. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    BalasPadam